Witaj, może chciałbyś się zarejestrować? Zarejestruj się  


Propozycja na lobby

#1

Typ wątku: [PROPOZYCJA]
Nazwa serwera: Lobby
Opis: 
Jak dobrze wiemy, ostatnimi czasy na serwerze pojawia się masa botów. Obstawiam że jest to uciążliwe zarówno dla graczy jak i administratorów żeby co chwile pilnować czy takowy nie spami. Stąd też moja propozycja która nie wiem czy do końca była by możliwa do wykonania. Ale głównie chodzi o to żeby w momencie zalogowania na chacie pojawiło się pytanie wybrane z puli tak jak to jest w przypadku quizów na serwerach. W momencie odpowiedzi błędnej gracz był by wyrzucany, a z racji na ilość możliwych odpowiedzi boty nie miały by prawdopodobnie jak tego pominąć.
Odpowiedz

#2

Ale głównie chodzi o to żeby w momencie zalogowania na chacie pojawiło się pytanie wybrane z puli tak jak to jest w przypadku quizów na serwerach.
no nie wiem.... nie wszyscy gracze są wykształceni... to może troche wykluczać młodszą część społeczności (mnożenie i dzielenie może być dla nich wyzwaniem)
"Jest tylko jeden sposób na walkę z plagą, Izoluj i czekaj aż zniknie"
[Obrazek: 54268354_385928522206519_8928533892172873728_n.png]
Odpowiedz

#3

Była już wprowadzona podobna zapora, którą można włączyć na czas ataków. Polegała na wybraniu innego przedmiotu z obszernej puli. Pojawiała się po zalogowaniu.
[Obrazek: gwABAgQIECAgZNoAAQIECBAgQIAAAQIECBAgQIAA...ABAgQI.png]
Odpowiedz

#4

Mogło by to polegać na podaniu pierwszej bądź ostatniej liczby/litery danego kodu bądź słowa. Raczej to nie było by problematyczne dla ludzi. Natomiast dla botów było by za dużo możliwości.
Odpowiedz

#5

Można by było zrobić coś w rodzaju "przepisz kod".
Odpowiedz

#6

Wszelkie zabezpieczenia typu "przepisz kod" nie mają większego sensu, kiedy osoba botująca ma jakiekolwiek pojęcie o programowaniu. Wystarczy, że listninguje chat, wycina odpowiedni fragment kodu - i bot go przepisuje.
Wszelkie pytania matematyczne da się rozwiązać podobnie (kod który analizuje i rozwiązuje te działania to kwestia max 15 minut). Reszta pytań to kwestia rozwiązania ich ręcznie i zrobienia bazy, dzień, góra dwa. Pytania te nie mogą być trudne, ze względu na to, że część graczy po prostu by ich nie rozwiązała.

Propozycja jak i projekt skutecznego anty-bota jest gotowa, i już prawdopodobnie w wykonaniu. Więcej w tym temacie, i dokładniejszych informacji udzieli już prawdopodobnie Miro.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości