Propozycja na lobby - Wersja do druku +- MINEWORLD.PL - Serwery Minecraft (https://mineworld.pl/forum) +-- Dział: Centrum Informacyjne (https://mineworld.pl/forum/forumdisplay.php?fid=4) +--- Dział: Propozycje, pytania, problemy (https://mineworld.pl/forum/forumdisplay.php?fid=139) +---- Dział: Propozycje, pytania,problemy - archiwum (https://mineworld.pl/forum/forumdisplay.php?fid=241) +---- Wątek: Propozycja na lobby (/showthread.php?tid=3192) |
Propozycja na lobby - Kaene - 14-08-2020 Typ wątku: [PROPOZYCJA]
Nazwa serwera: Lobby
Opis:
Jak dobrze wiemy, ostatnimi czasy na serwerze pojawia się masa botów. Obstawiam że jest to uciążliwe zarówno dla graczy jak i administratorów żeby co chwile pilnować czy takowy nie spami. Stąd też moja propozycja która nie wiem czy do końca była by możliwa do wykonania. Ale głównie chodzi o to żeby w momencie zalogowania na chacie pojawiło się pytanie wybrane z puli tak jak to jest w przypadku quizów na serwerach. W momencie odpowiedzi błędnej gracz był by wyrzucany, a z racji na ilość możliwych odpowiedzi boty nie miały by prawdopodobnie jak tego pominąć.
RE: Propozycja na lobby - SARSUnicorn - 14-08-2020 Ale głównie chodzi o to żeby w momencie zalogowania na chacie pojawiło się pytanie wybrane z puli tak jak to jest w przypadku quizów na serwerach. no nie wiem.... nie wszyscy gracze są wykształceni... to może troche wykluczać młodszą część społeczności (mnożenie i dzielenie może być dla nich wyzwaniem) RE: Propozycja na lobby - Redeq - 14-08-2020 Była już wprowadzona podobna zapora, którą można włączyć na czas ataków. Polegała na wybraniu innego przedmiotu z obszernej puli. Pojawiała się po zalogowaniu. RE: Propozycja na lobby - Kaene - 14-08-2020 Mogło by to polegać na podaniu pierwszej bądź ostatniej liczby/litery danego kodu bądź słowa. Raczej to nie było by problematyczne dla ludzi. Natomiast dla botów było by za dużo możliwości. RE: Propozycja na lobby - Hideyoshi - 14-08-2020 Można by było zrobić coś w rodzaju "przepisz kod". RE: Propozycja na lobby - Reykez - 14-08-2020 Wszelkie zabezpieczenia typu "przepisz kod" nie mają większego sensu, kiedy osoba botująca ma jakiekolwiek pojęcie o programowaniu. Wystarczy, że listninguje chat, wycina odpowiedni fragment kodu - i bot go przepisuje. Wszelkie pytania matematyczne da się rozwiązać podobnie (kod który analizuje i rozwiązuje te działania to kwestia max 15 minut). Reszta pytań to kwestia rozwiązania ich ręcznie i zrobienia bazy, dzień, góra dwa. Pytania te nie mogą być trudne, ze względu na to, że część graczy po prostu by ich nie rozwiązała. Propozycja jak i projekt skutecznego anty-bota jest gotowa, i już prawdopodobnie w wykonaniu. Więcej w tym temacie, i dokładniejszych informacji udzieli już prawdopodobnie Miro. |