Ban |
1. Rejdark12
2. 24.08.2017 3. Animekowa 4. X-ray 5. Dlaczego uważam, że powinienem dostać unban: Uważam, że powinienem dostać unbana ponieważ ja nie mam x-raya kopałem se w jaskini w ran domowych miejscach znalazłem złoto i dostałem bana. 1. Rejdark12 2. 24.08.2017 3. Animekowa 4. X-ray 5. Dlaczego uważam, że powinienem dostać unban: Uważam, że powinienem dostać unbana ponieważ ja nie posiadam i nie posiadałęm nigdy programu x-ray po prostu zszedłem do jaskini zaczołem kopać w randomowych miejscach i dostałem bana więc proszę o usunięcie go.
Niestety ale nie jestem za tym żebyś dostał UB. Ponieważ x-ray to poważna sprawa. Powtarzam jeszcze raz nie jestem za tym żebyś dostał UB.
Z tego co widzę to ty Damexti to wszędzie jesteś na nie sprawdziłem z 10 rozmów i wszędzie jesteś negatywnie nastawiona
A ty Makkev2 to mówię że nie mam x-raya chcesz mogę ci porobić skriny i wysłać nie ma problemu
Wy jesteście ludzie ślepi? Pisze chłopak że nie ma x-raya więc go nie ma. Gram z nim od roku i wiem że on nawet nie wie jak działa toster co dopiero haxy instalować do gry o kwadratach....
(24-08-2017, 17:26 PM)SlenderMan1090 napisał(a): Wy jesteście ludzie ślepi? Pisze chłopak że nie ma x-raya więc go nie ma. Gram z nim od roku i wiem że on nawet nie wie jak działa toster co dopiero haxy instalować do gry o kwadratach.... Takie krycie kolegi w niczym nie pomoże. Administracja nigdy nie daje banów "za nic". Ja nie jestem za daniem ub. Powinieneś się przyznać, a nie kłamać.
Do czego ma się przyznawać? Macie jakieś dowody? Czy po prostu Aminekowa która sie do niego przyczepiła (przeze mnie) go zbanowała tak o po prostu? Wkopał się i znalazł złoto. ŁAŁ TO JEST DOPIERO HAXXXXX.... Ja ciągle się tepam na ./rtl i wkopuje się w ziemie. Wczoraj w nocy w ten sposób znalazłem diamenty na zbroje... I co mi też wlepicie bana? Czy ta animekrowa ma jakieś dowody na to że on ma haxy??