[PROPOZYCJA] Ceny w Sklepie |
1. Typ wątku: [PROPOZYCJA]
2. Nazwa serwera: Survival 3. Opis: Ceny w sklepie [/warp sklep] może nie są jakieś złe i także ekonomia sprzedaży i zakupu gdy cena wzrasta jest dobra. Lecz istnieją pewne minimalne można by powiedzieć różnice w cenach które powodują troche zachwianie sie tej dobrze skonstruowanej ekonomii. Mianowicie - W kategorii pożywienie można znaleźć nasiona, w tym te dyni/melona oraz pszenicy. Co ciekawe z tymi dwoma pierwszymi można tworzyć automatyczne farmy, niestety z tym drugim trzeba się postarać i już nie jest tak prosto MIMO to 1 nasiono melona po najniższej cenie kosztuje 0.35 a pszenicy 0.05, to ogrooomna różnica, tymbardziej że z takiego melona dostajemy więcej nasion... Jeżeli mam być szczery to o wiele szybciej zarabia się na drzewach gdzie 1 pień kosztuje 0.5 a stak zbiera się w mniej niż 30 sek, to psuje troche to w jaki sposób ma zarabiac osoba zbierająca pszenice.. - Brakuje kilku bloków w kategorii Nether, są to bloczki z nowej wersji jak basalt, blackstone itd itp. Napewno takie coś się przyda - Ceny sprzedaży rzeczy takich jak elytra i beacon [oraz innych takich chociażby dzwon] są 10 RAZY tańsze od ceny sprzedaży co powoduje że okienko sprzedaży jest zupełnie bezużyteczne bo kto sprzeda elytre za 250 jeżeli kosztuje 2500??? - Tak samo cena zakupu emeralda jest niższa od ceny zakupu żelaza, troche słabo bo znaleźć taki emerald jest trudniej o WIELE trudniej, a raczej znowu tego nikt nie będzie sprzedawał za 1.5 za sztuke, to 3 pnie drzewa - To się nie opłaca! Ja wiem że system jest zrobiony w taki sposób że ceny sprzedaży rosną jak ktoś kupuje ale naprawde jeżeli ktoś kiedyś kupi 64 elytry w tym sklepie za 1 razem żeby cena ich podskoczyła to będzie CUD naprawde CUD dlatego troche trzeba pozmieniać minimalne ceny rzeczy które wymieniłem, to jest moja propozycja
Po pierwsze - pszenice dużo łatwiej zdobyć, gdzie nie pójdziesz to to znajdziesz. Druga sprawa, możesz zrobić automatyczną farmę pszenicy skoro ci tak na tym zależy.
Ceny beaconów i elytr jest taka niska bo ktoś dużo tego sprzedał - nikt ciebie nie zmusza do sprzedawania tych rzeczy po takich cenach, zawsze masz /ak lub /ah by coś drożej sprzedać. Szmaragdy można w łatwy sposób zdobyć od wieśniaków, więc nie ma sensu zmieniać cen które podałeś. Ceny minimalne w sklepie są 10x niższe od cen zakupu więc tego też moim zdaniem nie ma sensu zmieniać. Z elytrami zapraszam do mnie, dam ci 10mc wiecej niż na /warp sklep
Według mnie ceny tych nasion są jak najbardziej zbalansowane. Nasiona pszenicy powinny być mniej warte, ponieważ można je znaleźć praktycznie wszędzie używając rtp, co nie jest tak łatwe z dyniami czy melonami. Po drugie farmy automatyczne nasion pszenicy istnieją oraz są o wiele łatwiejsze do zbudowania niż farmy dyń czy melonów. Farmy melonów/dyń wymagają o wiele większego wkładu pracy, a jeżeli mówisz, że nie da się zarabiać na pszenicy to przestaw się na dynie nie widzę w tym problemu, więc co do nasion zostawiłbym je przy aktualnych cenach.
Nawiązując jednakże do cen emeraldów to zgodziłbym się z krugiem i podwyższyłbym ich ceny.
To nie chodzi o to że możesz je znaleźć wszędzie bo to tłumaczenie nic nie daje, to że po zniszczeniu 1/10 traw wylatuje 1 ziarenko NIC nie tłumaczy bo to ziarenko jest bardzo mało warte. W pełni automatycznej farmy pszenicy nie da się zrobić upraszczając. . .
Tzn istnieje coś takiego jak handel wewnętrzny dla którego wartość X pieniędzy w obiegu się nie zmienia to jest /ak, a /warp sklep funkcjonuje jako handel zewnętrzy gdzie wartość X może ulec zmianie na -/+ Dlatego tak ważne jest żeby była tam wmiare solidna równowaga cenowa, tyczy się to też nasiony, ktoś chce zarobić powinien miec wybór, robi farme melonów pszenicy albo merchwi. Na każdej coś zyskuje na drugiej traci TAK to powinno wyglądać, nie jak jest teraz - farma melonów [full automatic] najwiecej kasy za to i to jest najlepsze - farma pszenicy/marchwi, trzeba sadzić zbierać sadzić zbierać i do tego dostajesz 5 razy mniej pieniędzy TO MA SENS WEDŁUG WAS?! Kopanie diamentów żeby je wystawić na /ak również nie jest potrzebne bo jak ktoś potrzebuje to pójdzie do kopalni a tak każdy kto ma nadmiar mógłby sprzedać w /warp sklep i po sprawie a nie nędzne 10 monet za 1. . . to samo tyczy się emeraldów można je żadko wykopać i kupic u wieśniaków ceną czegoś gorszego w innych ilościach, ale naprawde te 1.5 za emeralda to nie pasuje do 18 zgniłych mięs które kosztują więcej niż sam emerald [obecnie jakieś 1.8MC] Trzeba to tylko lekko poprawić i będzie działało dla wszystkich bardzo dobrze |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |