[Prozycja] Limity w PvP |
Jestem za dodaniem tej arenki, fajnie by się walczyło, nie byłoby uciekania, 1vs1, a nie jakieś 10vs1 i tym podobnych rzeczy. Co do cooldownu jestem neutralna, czas mógłby trwać trochę krócej jeżeli nie byłoby go tylko na arenach, tak jak Pola napisała, mógłby trwać z jakieś 30 sekund. Komenda /przyklad on na arenie też by była myślę dosyć przydatna. A co z tym limitem noszenia w eq refów i koxów, utrudniłoby to niektórym graczom właśnie przenoszenie ich, no i jak Pola napisała są też takie przypadki graczy gdy jak się kopie, czy robi co innego, jest się blisko śmierci trzeba zjeść refila. Więc podobnie jak Lelouch - to z czym się zgadzam w 100% jest arena. Tylko, jeżeli mają zostać dodane pozostałe rzeczy, to nie wiem, czy będzie to technicznie wykonalne. Wypowiedziałam się, bo też lubię PvP i lubię poćwiczyć na właśnie np. arenach.
Nie każda osoba grająca na serwerze odrazu pali się do walki widząc innego gracza. Warto brać pod uwagę takie "nieagresywne" osoby które stanowią raczej większość. Ten wątek ma na celu jeszcze bardziej utrudnić ucieczke od walki ,która sama w sobie nie jest już łatwa.
Moim zdaniem warto byłoby zachować równowagę między przywilejami morderców i ich ofiar. Bronie dalekiego odrzutu i perły kresu bardzo często okazują się ostatnią deską ratunku wobec atakującego gracza, a złote jabłka wielu graczy używa nawet w trakcie normalnej eksploatacji kopalni a tym bardziej gdy ktoś ich zaatakuje znienacka i zabierze nagle pół punktów życia bo zaczaił się żeby zabrać zbrojkę czy kilka itemów których i tak nigdy w życiu nie wykorzysta. Przy obecnych możliwościach craftowania zbroi i broni wycofanie się z pola bitwy jest już dość trudną sprawą , a nie każdy wykazuje chęć do długotrwałej walki. Moim zdaniem warto pozostawić jakieś środki do wycofania się jakimi są między innymi bronie pokroju odrzutowca. Gdy już nie można używać elytry z fajerwerkami do ucieczki to dalsze ucinanie drogi odwrotu z walki jest już moim zdaniem niepotrzebne. [ dla osób które bulwersują się istnieniem odrzutowców i już kolejny wątek próbują wykorzystać do ich usunięcia] Jabłka refile nie dają wielkiej przewagi więc moim zdaniem nie jest dobrze ich mocno ograniczać czasowo. Warto zwrócić uwagę na to że miksturami można osiągnąć nieporównywalnie lepsze efekty i to na dłuższy czas niż daje to złote jabłko. Refil to nie kox. Nie popadajmy w paranoje. A co do mikstur , to może i się nie stakują , i dłużej trwa ich użycie niż zjedzenie jednego jabłka, ale niejeden gracz mimo to używa ich tak w walkach wyciągając je w trakcie pvp z enderchestów i shulkerboxów załadowanych właśnie nimi obok setek butelek doświadczenia do naprawiania seta ,zapasowej zbroi i miecza, drugiej zapasowej zbroi i miecza jak i materiałów na następne zapasowe zbroje - gdy już opróżnią pełny ekwipunek uzbrojenia. Moim zdaniem bardziej można by było iść w strone blokowania używania shulkerboxów czy stawiania cuboidów w pvp niż znów ograniczać funkcje obrony na szkode tych którzy są atakowani.
Technicznie wykonalne (na tę chwilę):
- Cooldown itemów w walce (bez uszczerbku dla osób niebędących w walce) - Limit użyć itemów w walce (bez uszczerbku dla osób niebędących w walce) - Anulowanie trybu walki wszystkim graczom na np. 5-10 sekund przed przed przerwą techniczną - Blokada stawiania działek i innych określonych bloków w walce Być może wykonalne w późniejszym czasie (do zweryfikowania): - Arena 1vs1 z podanymi opcjami Kwestie wymienione najwyżej zostawiam decyzji graczy na drodze głosowania. Co do odrzutowca, jak pisałem w innym wątku nie pozostanie on bez zmian i najpewniej ulegnie lekkiemu osłabieniu swojej "mocy". Przy okazji, w III edycji planowane są duże zmiany w loocie itemów z bossów i craftingów, a także i w samych bossach, prawdopodobnie takie rzeczy jak Platynowy/Elficki set staną się wspomnieniem, a skupiać będziemy się na drobniejszej i bardziej różnorodnej pomocy w walce dla tych, którzy włożą w to oczywiście trochę wysiłku (przykładowo mikstury nadające kilka krótkotrwałych statusów na raz, itemy zwiększające damage łuku/miecza (np. naostrzone strzały - 1 użycie +20% damage, strzała znika z EQ lub przedmiot ten miałby określoną ilość użyć, którą można by przechowywać i aktualizować w LORE przedmiotu / podobnie działający item dla mieczy)
(26-02-2018, 00:42 AM)MajsterWTurbo napisał(a): Nie każda osoba grająca na serwerze odrazu pali się do walki widząc innego gracza. Warto brać pod uwagę takie "nieagresywne" osoby które stanowią raczej większość. Ten wątek ma na celu jeszcze bardziej utrudnić ucieczke od walki ,która sama w sobie nie jest już łatwa.Jak pisałem ta propozycja jest dla "prosów" co chcą wkońcu pokonać równych sobie, czas który trzeba poświecić by zabić jest nniewyobrażalny i zapewne nikt by tak długo nie walczył, nic nie wspomniałeś o arenie na której owe propozycje tylko tam by działały. Jeśli chodzi o expa, ominąłem go w wypowiedzi ponieważ nie każdy o tym wie. Jednak w przyszłości zrobię propozycję o usunięciu komendy /xpbottle lub zamienić w coś żeby podczas walki nie naprawiać seta go expem. "Refil to nie kox" mnie troszkę rozbawiła, zrozumiałem to tak jakbym co dopiero zaczynał grę w mc jako wojownik. Wypowiedź Wodza mnie też uszcześliwiła, usunięcie itemów platynowych i elfickich jest świetną nowinką. Jednak musi być to zastąpione czymś co nie oddali graczy od bossów Można zrobić głosowanie i mam nadzieje że nie będzie takiego czegoś że kolega Nie to i ja Nie Oczywiście jestem jak najbardziej na TAK
Cytat:Jednak w przyszłości zrobię propozycję o usunięciu komendy /xpbottle lub zamienić w coś żeby podczas walki nie naprawiać seta go expem. Po co od razu usuwać/zmieniać? Wystarczy zablokować. To, że komuś działa /xpbottle czy /ec w walce albo to, że ktoś obcy może używać kowadeł na cudzych działkach nie zawsze jest równoznaczne z tym, że nie da się tego zablokować jak pozostałe elementy. Wystarczy zapytać admina. Ktoś, kto przygotowuje serwer może czasem przeoczyć takie drobne szczegóły jak te powyższe i później to się odbija na rozgrywce.
(26-02-2018, 14:11 PM)MiroTcz napisał(a): Po co od razu usuwać/zmieniać? Wystarczy zablokować. To, że komuś działa /xpbottle czy /ec w walce albo to, że ktoś obcy może używać kowadeł na cudzych działkach nie zawsze jest równoznaczne z tym, że nie da się tego zablokować jak pozostałe elementy. Wystarczy zapytać admina. Ktoś, kto przygotowuje serwer może czasem przeoczyć takie drobne szczegóły jak te powyższe i później to się odbija na rozgrywce. Miro chodzi mi o działanie /xpbottle Ktoś przygotuje sobie stack butelek po 100 expa, komendą /xpbottle 100 (tak 64 razy wpisze) i ma zbroje z naprawą, przeciwnik rozwali trochę zbroi i rzuca się te butelki z expem pod siebie i zbroja ma full wytrzymałości, dlatego piszę w przyszłości że na 3 edycję bo na tej graczę mogą sobie przygotować milion expa, a przecież nie weźmiesz itemów graczowi. Sam tego używam, bo czego jak inni to i nie ja? Pewnie teraz każdy to będzie jak czyta forum. Przepraszam Lelouch miało być to w tajemnica ale i tak poruszyli ten temat :/ Dla mnie poprostu graczę zaczynają wykorzystywać komendy na tym serwerze i szukają sposobów żeby być lepszym od innych. Niech zostanie trochę tego survivalu :v
Nie jestem w wątku na bieżąco, ale przeczytałam urywek wypowiedzi Mira odnośnie anulowania trybu walki przed przerwą techniczną - i uważam to za świetny pomysł, dosć dużo razy ktoś zginął właśnie w ten sposób i stracił itemy, bardziej lub mniej cenne.
Grzesiu, nie masz za co przepraszać, to miała być tajemnica, bo mało kto by mógł wpaść na takie wykorzystanie enchantu naprawa, ale jeśli się to zablokuje dla wszystkich to będzie good, sam wiesz dobrze że niszczę mocnemu przeciwnikowi set o wiele szybciej niż on mi i bez tego, ale wtedy można było iść 2vs1 lub więcej.
Jeśli uniemożliwi się stawiania bloków dźwiękowych (czyli też shulkerów, bo postawienie go na terenie bez claima będzie po prostu głupie, bo można stracić te itemy), to butelki też będą ograniczone ze względu na limit wyposażeniowy, ale dla mnie to obojętne, najwyżej gracze będą nosić więcej setów, co jest trochę bez sensu dla ubogich, bo expa to sobie zrobić może i biedniejszy gracz, a naprawa by przynajmniej miała swoje zastosowanie. Ktoś kto nie jest Svipem miałby realne szanse podczas walki, bo taki svip to się może wycofać i naprawić (wystarczyłaby mu 1 sekunda, tuż po trybie walki), a potem szybko wrócić do zwykłego gracza, który nie miałby na to szans i czasu... Z jednej strony chcemy survivalowego MC, a z drugiej nie chcemy żeby itemy z bossów za bardzo zaburzały rozgrywkę. Moim zdaniem jeśli najmocniejszym pancerzem będzie ochrona IV to nie ma sensu dodawać itemów na wzmocniony atak, bo atak z zaskoczenia może się okazać decydujący. Jeśli natomiast dodana będzie broń ze zwiększonym atakiem, chyba oczywiste że wymagana jest też zbroja ze zwiększoną odpornością - musi być jakiś balans, bo inaczej to nie ma sensu. Jeśli chodzi o to, o czym wspomniał Miro na tę chwilę, byłbym za wprowadzeniem tych 2 rzeczy : - Anulowanie trybu walki wszystkim graczom na np. 5-10 sekund przed przed przerwą techniczną - Blokada stawiania działek i innych określonych bloków w walce Po przemyśleniu, raczej nie jestem za cooldownem, bo nie podoba mi się myśl, że 2vs1 się wtedy stanie zbyt ryzykowne...rozumiem, że "w kupie siła", no ale jednak jak ktoś jest dobry to chciałby się wykazać w walce, gdzie to przeciwnik ma przewagę liczebną, a takie ograniczenia tylko to uniemożliwiają...
Super, że na 3 edycji mają być anulowane platynowe i elfickie itemki, o ile zostanie to zrealizowane. Wiem, że niektórym osobom nie podobały się platynowe/elfickie sety. No i oczywiście anulowanie walki przed przerwą też by było świetne, ostatnio Lelouch tak zginął z tego co wiem, a stara się aby tych śmierci miał najmniej. Dużo graczy ginie gdy ma być przerwa techniczna, a później polega to tylko na tym, kto pierwszy się zaloguje po itemki. Z góry przepraszam za wszelkie błędy, jeżeli takowe są, bo możliwe że coś przeoczyłam, a pisanie na telefonie jest dosyć uciążliwe.
Powiem tak : gdyby nie było platynowej zbroi - nie powinien istnieć platynowy miecz i elficki łuk, ani żaden inny "nienaturalny" item, który daje przewagę w ATK statystykach.
Równie dobrze można zastąpić itemy z bossów/dodatkowe craftingi czymś, co nie wpłynie na PvP, ale i tak zachęci graczy do zabijania bossów. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
5 gości |