1. Typ wątku: [PROPOZYCJA]
2. Nazwa serwera: Survival
3. Opis: Ceny w sklepie [/warp sklep] może nie są jakieś złe i także ekonomia sprzedaży i zakupu gdy cena wzrasta jest dobra. Lecz istnieją pewne minimalne można by powiedzieć różnice w cenach które powodują troche zachwianie sie tej dobrze skonstruowanej ekonomii. Mianowicie
- W kategorii pożywienie można znaleźć nasiona, w tym te dyni/melona oraz pszenicy. Co ciekawe z tymi dwoma pierwszymi można tworzyć automatyczne farmy, niestety z tym drugim trzeba się postarać i już nie jest tak prosto MIMO to 1 nasiono melona po najniższej cenie kosztuje 0.35 a pszenicy 0.05, to ogrooomna różnica, tymbardziej że z takiego melona dostajemy więcej nasion... Jeżeli mam być szczery to o wiele szybciej zarabia się na drzewach gdzie 1 pień kosztuje 0.5 a stak zbiera się w mniej niż 30 sek, to psuje troche to w jaki sposób ma zarabiac osoba zbierająca pszenice..
- Brakuje kilku bloków w kategorii Nether, są to bloczki z nowej wersji jak basalt, blackstone itd itp. Napewno takie coś się przyda
- Ceny sprzedaży rzeczy takich jak elytra i beacon [oraz innych takich chociażby dzwon] są 10 RAZY tańsze od ceny sprzedaży co powoduje że okienko sprzedaży jest zupełnie bezużyteczne bo kto sprzeda elytre za 250 jeżeli kosztuje 2500???
- Tak samo cena zakupu emeralda jest niższa od ceny zakupu żelaza, troche słabo bo znaleźć taki emerald jest trudniej o WIELE trudniej, a raczej znowu tego nikt nie będzie sprzedawał za 1.5 za sztuke, to 3 pnie drzewa - To się nie opłaca!
Ja wiem że system jest zrobiony w taki sposób że ceny sprzedaży rosną jak ktoś kupuje ale naprawde jeżeli ktoś kiedyś kupi 64 elytry w tym sklepie za 1 razem żeby cena ich podskoczyła to będzie CUD naprawde CUD dlatego troche trzeba pozmieniać minimalne ceny rzeczy które wymieniłem, to jest moja propozycja