Witaj, może chciałbyś się zarejestrować? Zarejestruj się  


[PROPOZYCJA] Zmiany w /gwarps

#7

Skoro już wątek gwarp-ów został poruszony może warto było by go nieco zgłębić. Co prawda osobiście nie zauważyłem bezpośrednio opisywanego problemu, którym jest „Wykorzystywanie danej mechaniki w grze do utworzenia sobie pseudo ochrony działkowej” jednakże dostrzegam inne pokłosie tego procederu. Dajmy na to dostrzeżonych przeze mnie (i nie tylko) problemem jest całkiem spora ilość bezsensownych gwarp-ów które po prostu zaśmiecają okno wyboru. Mam tutaj na myśli zarówno miejsca w których praktycznie nic niema dla odwiedzającego to miejsce gracza jak i miejsca, które takie znaczenie straciły tj. gwarpy w okolicy bazy właściciela, który chce mieć ochronę lub gwarpy graczy nieaktywnych, sklepy które zostały porzucone albo zapomniane itp.

Co do zdejmowaniu ochrony z gwarp-ów nie jestem zwolennikiem tak samo jak nie byłem zwolennikiem rezygnacji z ochrony działkowej, jednakże rozumiem problem i oto kilka propozycji, które mi wpadły do głowy w sprawie modernizacji gwarp-ów.

Nie wszystkie mają na celu zapobiegnięciu zniwelowanie problemu „chronienia się” ale uznałem, że wymiennie je tutaj zamiast tworzyć nowy wątek. Niech wszystko będzie w jednym miejscu.
 
I. Usuwane gwarp-ów graczy nieaktywnych tak samo jak ma to miejsce z ich działkami po ~30 dniach. Oczyści to nieco listę warp-ów.

II. Wprowadzenia wymagania wkładu finansowego ze strony właściciela. Tutaj nie mam konkretnego rozwiązania, ale warte rozważania uważam następujące sposoby:
  1. Jednorazowa opłata za stworzenie gwarp-a (np. 10k/szt.)
  2. Dodanie opłaty za weryfikacje podobnie jak to ma miejsce z klanami (np. 50k) która to dawała by możliwość nałożenia ochrony na terenie gwarp-a.
  3. Wprowadzenie stałej opłaty za gwarp na takiej samej zasadzie jak to jest z stoiskami (np. 500mc/7dni) Tej opcji, pomimo że była by najefektywniejsza to bym nie polecał z tego względu, że nie każdy gwarp musi być sklepem i przynosić profit.
Działanie to miało by na celu ograniczenie ilości gwarp-ów a te które by powstawały były by bardziej sensowne.
 
III. Wprowadzenie kategoryzacji lub oznaczania ze względu na cel przeznaczenia gwarp-a podobnie jak to jest na /ak np. wydaje mi się za sensowny podział:
Sklepy – wszelkiego rodzaju sklepy, sklepiki, targowiska oraz centra handlowe
Rozrywka – mini gry, Disney-landy, maszyny do grania itp. (Tak TheZerter i Zinrrey specjalny dział dla waszego kasyna ?)
Prywatne – wszystkie gwarpy które były by typu prywatnego (do których mamy dostęp) ułatwi to ich lokalizacje, przez osoby które mają do nich dostęp a jednocześnie nie będą zaśmiecać innym
Inne – gwarpy o innych zastosowaniach takie jak cukierkowa dolina Quanarina lub kategorii, które nie przyszły mi do głowy.
Wszystkie – No co tu pisać po prostu wszystkie.
 
IV. Dodanie oznaczenia dla gwarp-ów które posiadają ochronę PVP co może być nieco problematyczne ze względu na dość dużą możliwość edycji tj. rodzaj itemu wyświetlanego, jego nazwa, oraz opis.
[Obrazek: syknatura-1.png]

Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
[PROPOZYCJA] Zmiany w /gwarps - przez TheZerter - 06-03-2020, 01:43 AM
RE: [PROPOZYCJA] Zmiany w /gwarps - przez Zkeram - 06-03-2020, 09:38 AM
RE: [PROPOZYCJA] Zmiany w /gwarps - przez SARSUnicorn - 06-03-2020, 11:39 AM
RE: [PROPOZYCJA] Zmiany w /gwarps - przez Kaene - 06-03-2020, 22:44 PM
RE: [PROPOZYCJA] Zmiany w /gwarps - przez Ladykotka - 07-03-2020, 08:59 AM
RE: [PROPOZYCJA] Zmiany w /gwarps - przez Naten_13 - 07-03-2020, 10:01 AM
RE: [PROPOZYCJA] Zmiany w /gwarps - przez Rodriqez - 08-03-2020, 00:19 AM
RE: [PROPOZYCJA] Zmiany w /gwarps - przez Kaene - 08-03-2020, 13:51 PM
RE: [PROPOZYCJA] Zmiany w /gwarps - przez MiroTcz - 08-03-2020, 17:37 PM
RE: [PROPOZYCJA] Zmiany w /gwarps - przez _NewEden_ - 08-03-2020, 22:06 PM



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości