Witaj, może chciałbyś się zarejestrować? Zarejestruj się  


Nowy pomysł na optymalizację serwera Survival

#25

(23-02-2020, 19:06 PM)N_Thinker napisał(a): Co do obaw, że jeden świat może być bardziej zaludniony niż inny, mam taką propozycję: W każdym miejscu, gdzie np. były by obok siebie portale do tych wszystkich światów, czy w menu rtp, w tym miejscu, co się wyświetla po najechaniu na przedmiot, wyświetlana była by informacja o średnim obciążeniu, która była by na przykład średnią tps ważoną (chronologicznie) z kilku ostatnich dni, lub procent czasu, kiedy w ostatnich dniach TPS było poniżej grywalnej wartości. Wtedy nie jeden gracz nawet od razu mógłby domyśleć się, po co i dlaczego ma ten wybór, a także co lepiej wybrać.

Jak dla mnie to jest bardzo dobry pomysł i pozytywnie wpłynąłby na komfort graczy. Obok jeszcze powinna być informacja dla mniej ogarniętych graczy co to TPS.




(23-02-2020, 19:26 PM)TheZerter napisał(a):
Odnoszę wrażenie, że koncepcja czterech światów komplikuje wszystko jeszcze bardziej niż ćwiartki. Przestaję widzieć sens 4 map zamiast jednej, która de facto też zostanie podzielona na cztery "osobne" światy jeśli dobrze rozumiem propozycję.

Właściwie to nie jest to ustalone (w tej propozycji z 4 światami), czy to ma być jeden wygenerowany świat podzielony na 4, czy 4 osobnie wygenerowane światy.
Co do komplikacji to mi się wydaje, że właśnie ta metoda jest mniej skomplikowana niż ćwiartki i łatwiejsza w wykonaniu. Wyobraź sobie sytuacje jak nowy gracz idzie w poszukiwaniu miejsca na działkę. I nagle natrafia na taką barrierę. Nie wie, czy to granica mapy i że taka mała jest, czy ma w to wejść... A gdy masz prosty system teleportacji. Od razu wiesz co i jak. A ten Sposób, który wymyślił Thinker pomoże w przeludnieniu, o którym mówił Miro
[Obrazek: Sygn2.png]
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Nowy pomysł na optymalizację serwera Survival - przez Naten_13 - 23-02-2020, 20:11 PM



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
13 gości