(23-02-2020, 19:06 PM)N_Thinker napisał(a): A może zrobić tak, żeby każda z czterech granic spawnu, który byłby na osobnym świecie, była by przeniesieniem na inny z 4 dostępnych światów? A rtp przerobić tak, żeby jeśli jesteś już na jednym świecie, domyślnie losowało w obrębie tego świata, ale też dawało by opcję wyboru świata: konkretnego lub losowego z tych dostępnych, na który miało by teleportować.
Co do obaw, że jeden świat może być bardziej zaludniony niż inny, mam taką propozycję: W każdym miejscu, gdzie np. były by obok siebie portale do tych wszystkich światów, czy w menu rtp, w tym miejscu, co się wyświetla po najechaniu na przedmiot, wyświetlana była by informacja o średnim obciążeniu, która była by na przykład średnią tps ważoną (chronologicznie) z kilku ostatnich dni, lub procent czasu, kiedy w ostatnich dniach TPS było poniżej grywalnej wartości. Wtedy nie jeden gracz nawet od razu mógłby domyśleć się, po co i dlaczego ma ten wybór, a także co lepiej wybrać.
Też dopowiem, że można by spróbować rozważyć opcję nieco zróżnicowania generatorów światów.
Twój pomysł najbardziej do mnie przemawia. Wszystko co chciałem zostało już wyjaśnione, jestem jak najbardziej za wprowadzeniem podziału, ponieważ wysoki ruch w ostatnim czasie uniemożliwia grę przez większość dnia.