[Propozycja] Limiter bytów bloków |
Sam pomysł jest bardzo dobry. Tylko musi zostać dostosowany tak, aby był optymalny.
Zmieniłbym tylko maksymalne wartości niektórych bytów: Głowy – 16 10 sztuk Statywy alchemiczne – 16 8/12 sztuk Leje – 24 30/35 sztuki Spawnery – 4 6 sztuk Stoły do zaklęć – 16 8 sztuk Dlaczego? Omówię poszczególne byty po kolei. Głowy - Nie sądzę, że potrzeba ich aż tylu, ponieważ są one tylko swojego rodzaju trofeum, które może zostać zastąpione czymś innym. Statywy alchemiczne - Do użytecznego funkcjonowania „potkarek” wystarczy tylko kilka statywów na chunk, a jak ktoś nie chce się bawić w potkarki to nie sądzę, żeby potrzebował ich więcej niż 8/12 sztuk. Leje - Są one bardzo przydatne i można by rzec, że wręcz nadużywane przez graczy. Są one niezbędną częścią wielu redsonowych mechanizmów, np. wyżej wymienionej potkarki. Spawnery - Aby wydajnie funkcjonował grinder potrzeba ok. 4 spawnerów na chunk, ale jeżeli ktoś np. robi to przenoszeniem struktury i okaże się, że źle wymierzył, to miałby dosyć duży problem. Dlatego uważam, że 6 to optymalna ilość dla spawnerów. Stoły zaklęć - W tym przypadku prawdopodobnie głównie chodzi o funkcje ozdobne, bo komu jest potrzebny więcej niż jeden enchanting na chunk? Rozumiem osoby, co chcą używać ich do celów ozdobnych, ale też nie przesadzajmy z ich ilością. Chciałbym też poruszyć fakt, iż w 1.14 zostanie dodanych wiele bloków, które mogłyby lagować. Uważam, że te bloki też powinny zostać dodane do listy |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
11 gości |