[propozycja] stackowanie się zwierząt |
(serwer survival)
Ten wątek opisuje problemy, które powoduje mechanika łącząca mobki w pojedyncze entity x3 W aktualnym stanie działania powoduje wiele problemów, ponieważ przy pierwszym wykonaniu niszczy rozdzielność unikalnych entity, To przeszkadza np. gdybyśmy chcieli znaleźć lub wyhodować dobrego konia, ale gdzieś chen daleko na dzikiej polance stado koni zostało "zoptymalizowane" gorsze jest to, że po tym, jak nasza hodowla się już cała połączy, i skończymy z 1/3 zwierząt, to nastąpi to ponownie nieskończoność razy, nim nam nie zostanie 4 owce po 5 metrów od siebie i tu następuje moja propozycja: Minimalnie, do tego, by trzymanie jakichkolwiek rzeczy posiadających AI miało sens, proponuję dodanie reguły, by nie próbowało łączyć entity, które mają już swoją nazwę, czy to nadaną przez gracza dla ochrony, czy z automatu "villager x3" |
Wiadomości w tym wątku |
[propozycja] stackowanie się zwierząt - przez rilane - 15-02-2019, 23:17 PM
RE: [propozycja] stackowanie się zwierząt - przez Rodriqez - 16-02-2019, 04:06 AM
RE: [propozycja] stackowanie się zwierząt - przez Quanarin - 16-02-2019, 08:53 AM
RE: [propozycja] stackowanie się zwierząt - przez MiroTcz - 16-02-2019, 12:47 PM
RE: [propozycja] stackowanie się zwierząt - przez Damonte - 16-02-2019, 13:54 PM
RE: [propozycja] stackowanie się zwierząt - przez MiroTcz - 16-02-2019, 14:05 PM
RE: [propozycja] stackowanie się zwierząt - przez rilane - 16-02-2019, 15:22 PM
RE: [propozycja] stackowanie się zwierząt - przez MiroTcz - 22-02-2019, 09:58 AM
RE: [propozycja] stackowanie się zwierząt - przez Naten_13 - 22-02-2019, 19:15 PM
RE: [propozycja] stackowanie się zwierząt - przez MiroTcz - 05-03-2019, 11:56 AM
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
7 gości |