Ankieta: Czy popierasz zmianę? Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie. |
|||
Popieram | 8 | 38.10% | |
Herezja! | 8 | 38.10% | |
Nie mam zdania | 5 | 23.81% | |
Razem | 21 głosów | 100% |
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie | [Wyniki ankiety] |
[PROPOZYCJA] SURVIVAL III EDYCJA - USUNIĘCIE ADMINSHOPÓW |
O ile można "coś" zmienić w mechanice działania /warp sklep, o tyle nie mogę się zgodzić z tym, że usunięcie /warp sklep będzie dobrym pomysłem. Jeśli nie będzie konkretnego miejsca, z którego można coś kupić lub sprzedać - pieniądz przestanie mieć takie znaczenie, jakie miał wcześniej. 4-5k MC na start oraz MC za sam udział w eventach za dużo nie zmienią, należy się liczyć z tym, że wielu nowych graczy może dołączyć do gry później, co sprawiłoby że mieliby mniejsze szanse na wybicie się z majątkiem.
Obecnie każdy ma równe szanse, bo każdy może zainwestować swój czas w (na przykład) farmę, nawet nowy gracz - nie zostanie on pożarty przez to, że zaczął grać później i nie wyrobił sobie odpowiedniego majątku. Taka zmiana sprawiłaby, że wszyscy by żerowali na nowych graczach, którzy mają na start te 4-5k MC. Warto też wziąć pod uwagę cwaniaczków, którzy mogliby skutecznie zmieniać IP (nie mówię o przeciętnych Kowalskich), którzy mogliby przelać te początkowe pieniądze praktycznie na każde konto (niekoniecznie swoje, nawet gdyby to przelali komuś kompletnie innemu - raczej nikt tego tej osobie nie odbierze, co z marszu jest ryzykowne i po prostu bez sensu). W przypadku otrzymania bana przez takiego delikwenta, zawsze jest ryzyko, że założy nowe konto, że będą też tak robić inne osoby - zaburzy to ekonomię serwa i zwiększy ilość łącznych MC na serwerze. Zarabianie nie jest proste dla każdego, trzeba się wykazać cierpliwością, zdobyć odpowiednie "źródło" i robić to systematycznie. Lokacja /warp npc jest praktycznie niczym w porównaniu z osobami, którym się udało zdobyć swoje własne (np nie muszą się kłopotać wkładaniem rzeczy do EQ, tylko mają z marszu wszystko przy sobie - w shulkerach, które można postawić). Najbogatszy będzie ten, który poświęci na to najwięcej czasu - nie ma w tym nic dziwnego, właśnie tak to powinno działać. Raczej niczego za darmo się nie powinno dostawać, trzeba na to zapracować. Reasumując : MineCoinsy się powinno zdobywać tak, żeby każdy mógł się wzbogacić - niezależnie od tego, kiedy zaczął grać i kiedy ma czas na grę. To, że czynnikiem decydującym jest czas to rzecz normalna. Żeby coś osiągnąć - trzeba na to zapracować, im dłużej - tym więcej. Mi się propozycja nie spodobała i jestem na nie. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
13 gości |