Ankieta: Czy popierasz proponowaną zmianę? Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie. |
|||
Tak | 12 | 57.14% | |
Nie | 5 | 23.81% | |
Nie mam zdania | 4 | 19.05% | |
Razem | 21 głosów | 100% |
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie | [Wyniki ankiety] |
[PROPOZYCJA] Blokada fajerwerek w walce |
Cytat:nie zmieni to faktu, że gracze będą uciekać perłami (rzucając perłami przeczekają tryb walki i dopiero wezmą elytrę, a nawet same perły w pełni mogą wystarczyć do ucieczki). Wynika z tego, że gdyby ktoś stchórzył w normalnym terenie - i tak by nam uciekł, więc nie ma sensu "zaburzać" działania elytry. Zmiany mają polegać na tym, aby ucieczka była trudna, nie niemożliwa. Fajerwerki w połączeniu z elytrami nieporównywalnie bardziej ułatwiają ucieczkę niż enderperła. W tym drugim przypadku gracz nie ma gwarancji oddalenia się na dystans umożliwiający mu możliwość wycofania się w bezpieczne miejsce, musi sobie to wypracować, namęczyć się i liczyć, że przeciwnik nie będzie miał farta i/lub będzie mniej doświadczony. Porównując to do sytuacji, gdy dwóch graczy ma elytry, jeden może nawet nie zdążyć zauważyć w którym kierunku poleciał przeciwnik i/lub może go "ścigać" drugiego praktycznie do śmierci. Cytat:Gdybyśmy wprowadzili takie coś to prawdopodobnie nikt by jej nie używał na evencie ze smokiem (co by go zmieniło diametralnie, raczej na negatyw) Blokada nie musi działać bezwzględnie wszędzie, eventy w których bierze udział od kilkunastu do kilkudziesięciu graczy nie będą objęte blokadą, główna wyspa endu może zostać bezproblemowo wyłączona z tej blokady. Cytat:trzeba także pamiętać, że elytra to również narzędzie służące do gonienia "ofiary", a nie tylko do ucieczki (działa to w obie strony, tak samo jak perły)...w praktyce mogłoby być tak, że wręcz byś im ułatwił ucieczkę, bo raz by w Ciebie strzelili i już byś ich nie mógł na niej gonić, a oni by panicznie rzucali perłami w dalekie tereny Do tej kwestii i porównań elytry-perły pośrednio odniosłem się już na początku. Gracze zaczną bardziej szanować perły (po obu stronach), a np. zabicie losowego gracza z dynmapy ze stażem 2-3 dni przez "łowców głów" nie będzie musiało zawsze oznaczać rutynowej czynności. Skutek, który zauważyłeś moim zdaniem byłby na plus. Cytat:Skłaniałbym się bardziej w stronę pozbycia się odrzutowca (ale to już inna propozycja), którego połączenie z perłą jest gwarantowaną ucieczką. Odrzutowiec niewątpliwie ułatwia ucieczkę; nie jest to jednak kwestia którą można zmienić z dnia na dzień (nie zabierzemy graczom zdobytych przedmiotów), gdyby miało to zostać zmienione (usunięcie lub znaczące osłabienie) to myślę, że nie prędzej niż na III edycję. |
Wiadomości w tym wątku |
[PROPOZYCJA] Blokada fajerwerek w walce - przez MiroTcz - 06-02-2018, 11:47 AM
RE: [PROPOZYCJA] Blokada fajerwerek w walce - przez Ladykotka - 06-02-2018, 14:14 PM
RE: [PROPOZYCJA] Blokada fajerwerek w walce - przez Grzesiule - 06-02-2018, 14:32 PM
RE: [PROPOZYCJA] Blokada fajerwerek w walce - przez Slou - 06-02-2018, 14:49 PM
RE: [PROPOZYCJA] Blokada fajerwerek w walce - przez Najcik - 06-02-2018, 16:56 PM
RE: [PROPOZYCJA] Blokada fajerwerek w walce - przez Lelouch - 06-02-2018, 17:07 PM
RE: [PROPOZYCJA] Blokada fajerwerek w walce - przez MiroTcz - 06-02-2018, 19:18 PM
RE: [PROPOZYCJA] Blokada fajerwerek w walce - przez MiroTcz - 09-02-2018, 19:15 PM
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
5 gości |