Witaj, może chciałbyś się zarejestrować? Zarejestruj się  


Ankieta: Czy popierasz proponowaną zmianę?
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
Tak
57.14%
12 57.14%
Nie
23.81%
5 23.81%
Nie mam zdania
19.05%
4 19.05%
Razem 21 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[PROPOZYCJA] Blokada fajerwerek w walce

#7

Cytat:nie zmieni to faktu, że gracze będą uciekać perłami (rzucając perłami przeczekają tryb walki i dopiero wezmą elytrę, a nawet same perły w pełni mogą wystarczyć do ucieczki). Wynika z tego, że gdyby ktoś stchórzył w normalnym terenie - i tak by nam uciekł, więc nie ma sensu "zaburzać" działania elytry. 

Zmiany mają polegać na tym, aby ucieczka była trudna, nie niemożliwa. Fajerwerki w połączeniu z elytrami nieporównywalnie bardziej ułatwiają ucieczkę niż enderperła. W tym drugim przypadku gracz nie ma gwarancji oddalenia się na dystans umożliwiający mu możliwość wycofania się w bezpieczne miejsce, musi sobie to wypracować, namęczyć się i liczyć, że przeciwnik nie będzie miał farta i/lub będzie mniej doświadczony. Porównując to do sytuacji, gdy dwóch graczy ma elytry, jeden może nawet nie zdążyć zauważyć w którym kierunku poleciał przeciwnik i/lub może go "ścigać" drugiego praktycznie do śmierci.

Cytat:Gdybyśmy wprowadzili takie coś to prawdopodobnie nikt by jej nie używał na evencie ze smokiem (co by go zmieniło diametralnie, raczej na negatyw)

Blokada nie musi działać bezwzględnie wszędzie, eventy w których bierze udział od kilkunastu do kilkudziesięciu graczy nie będą objęte blokadą, główna wyspa endu może zostać bezproblemowo wyłączona z tej blokady.


Cytat:trzeba także pamiętać, że elytra to również narzędzie służące do gonienia "ofiary", a nie tylko do ucieczki (działa to w obie strony, tak samo jak perły)...w praktyce mogłoby być tak, że wręcz byś im ułatwił ucieczkę, bo raz by w Ciebie strzelili i już byś ich nie mógł na niej gonić, a oni by panicznie rzucali perłami w dalekie tereny

Do tej kwestii i porównań elytry-perły pośrednio odniosłem się już na początku. Gracze zaczną bardziej szanować perły (po obu stronach), a np. zabicie losowego gracza z dynmapy ze stażem 2-3 dni przez "łowców głów" nie będzie musiało zawsze oznaczać rutynowej czynności. Skutek, który zauważyłeś moim zdaniem byłby na plus.


Cytat:Skłaniałbym się bardziej w stronę pozbycia się odrzutowca (ale to już inna propozycja), którego połączenie z perłą jest gwarantowaną ucieczką.

Odrzutowiec niewątpliwie ułatwia ucieczkę; nie jest to jednak kwestia którą można zmienić z dnia na dzień (nie zabierzemy graczom zdobytych przedmiotów), gdyby miało to zostać zmienione (usunięcie lub znaczące osłabienie) to myślę, że nie prędzej niż na III edycję.
[Obrazek: spawn4edy1.gif]


Wiadomości w tym wątku
[PROPOZYCJA] Blokada fajerwerek w walce - przez MiroTcz - 06-02-2018, 11:47 AM
RE: [PROPOZYCJA] Blokada fajerwerek w walce - przez Slou - 06-02-2018, 14:49 PM
RE: [PROPOZYCJA] Blokada fajerwerek w walce - przez MiroTcz - 06-02-2018, 19:18 PM



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości