Nowy pomysł na optymalizację serwera Survival |
Co do /pay itd. byłoby to uciążliwe i problematyczne dla większości graczy. Niestety jak Miro pisałeś jest to trudne do ogarnięcia. Może jakby /pay działało, o ile gracz jest w tym samym świecie (czy jak to tam), a realizacje pieniężne dla gracza znajdującego się na innej cześci serwera były w okolicach spawnu. Niby wiele to nie zmienia, ale zauważyłem, że dużo osób, które wpsiuje tą komendę przelewa pieniądze przyjacielowi, osobie z którą gra i często znajduje się w tym samym miejscu.
Ludzie, przecież tu nikogo nie ma.
Jak już Miro napisał, te zmiany zwiększyłyby zainteresowanie działek przy sprawnie, więc tak sobie myślę, aby może by tak, były one płatne. A może dodać kolejną warstwę działek za tymi działkami... Wtedy byłoby więcej miejsca, które jest potrzebne do zbudowania bardziej skomplikowanych budowli (np. Kasyno)
Jeszcze jedno pytanie. Co z /trade? Tam tez może przesyłać pieniądze, zostałoby to ograniczone jedynie do spawna i okolic?
Cytat:- Działania na aukcjach byłyby możliwe tylko na serwerze zawierającym spawn i okolice. Ograniczenie dostępu do aukcji można jeszcze jakoś przełknąć, ale usunięcie sklepów tabliczkowych to spora przesada. Znaczna większość gwarpów to skupy połączone z cudzymi bazami, sporej wielkości sklepy w których można znaleźć wszystko, "zarabiarki" dla leniwych graczy jak i inne ciekawe miejsca które bazują na chestshopach. Otwarcie targu z skromnymi stoiskami, które są mocno ograniczone wymiarowo w mojej ocenie nie zrekompensują wyrządzonych szkód. Faktem jest, że kasyno cieszy się niemałą popularnością wśród graczy. Są także plany, żeby wersja 2.0 projektu zadebiutowała na V edycji. Zakładając, że wokoło spawna będą tylko działki do wykupienia, to kasyno będzie musiało znajdować się na jakimś ze światów. a wiadome jest, że bez chestshopów nie ma kasy. Jest to dla nas poważny problem. Jak propozycja się do tego odnosi?
(12-04-2020, 14:14 PM)Zinrrey napisał(a):Cytat:- Działania na aukcjach byłyby możliwe tylko na serwerze zawierającym spawn i okolice. Nie mamy obecnie działek w okolicy spawnu za które trzeba płacić, wystarczy napisać prośbę o przyznanie działki na forum. Czy tak pozostanie w V edycji pokaże czas. Działki, które będą znajdowały się za spawnem V edycji nie byłyby takie jak teraz. Nie zostaną utworzone za pomocą obecnego pluginu od działek (PreciousStones), a za pomocą WorldGuarda, będą mogły różnić się wymiarami. Możliwe byłoby otrzymanie terenu wystarczającego do postawienia np. kasyna. Będą też nieco dalej dodatkowe warstwy działek, o których wspomniał Naten_. Targ jest obecnie pusty w środku. Można zaprojektować większe stoiska i w mniejszej liczbie. Cytat:Co do /pay itd. byłoby to uciążliwe i problematyczne dla większości graczy. Niestety jak Miro pisałeś jest to trudne do ogarnięcia. Może jakby /pay działało, o ile gracz jest w tym samym świecie (czy jak to tam), a realizacje pieniężne dla gracza znajdującego się na innej cześci serwera były w okolicach spawnu. Niby wiele to nie zmienia, ale zauważyłem, że dużo osób, które wpsiuje tą komendę przelewa pieniądze przyjacielowi, osobie z którą gra i często znajduje się w tym samym miejscu. Z komendy /pay nie korzysta się aż tak często, ale uciążliwość jakaś jest. Gracz nieświadomy zmiany zostanie poinformowany po wpisaniu komendy /pay, że musi udać się na spawn (też z podaną komendą /spawn) lub nawet serwer mógłby wysyłać gracza na spawn i wpisać za niego tę komendę, a następnie przeteleportować z powrotem w miejsce, w którym się znajdował przed wpisaniem komendy. Edit: Jest nawet inne mniej uciążliwe rozwiązanie dla komendy /pay. Gracz mógłby pozostawać w miejscu, a serwer, z którego wpisał komendę wysyłałby odpowiednie polecenie na serwer ze spawnem, a gracz otrzymywałby na czacie odpowiedź po zakończeniu wykonywania komendy.
Cytat:Edit: Jest nawet inne mniej uciążliwe rozwiązanie dla komendy /pay. Gracz mógłby pozostawać w miejscu, a serwer, z którego wpisał komendę wysyłałby odpowiednie polecenie na serwer ze spawnem, a gracz otrzymywałby na czacie odpowiedź po zakończeniu wykonywania komendy. Czy w podobny sposób nie mógłby działać /mineshop open?
(12-04-2020, 15:05 PM)rysiu napisał(a):Cytat:Edit: Jest nawet inne mniej uciążliwe rozwiązanie dla komendy /pay. Gracz mógłby pozostawać w miejscu, a serwer, z którego wpisał komendę wysyłałby odpowiednie polecenie na serwer ze spawnem, a gracz otrzymywałby na czacie odpowiedź po zakończeniu wykonywania komendy. Byłoby to bardzo czasochłonne do osiągnięcia, ale nie niemożliwe. Dużo więcej rzeczy, których trzeba dopilnować, by nie wystąpiły niebezpieczne sytuacje. To samo tyczy się aukcji. Uważam, że zysk z tego byłby znacznie mniejszy niż koszt w postaci czasu potrzebnego na przygotowanie i przetestowanie. Zmiany byłyby tak przygotowane, by gracz w możliwie najmniejszym stopniu odczuwał niedogodności. W przypadku jednych rzeczy da się to zrobić bardziej, a w przypadku drugich mniej.
Mnie również zabolałoby usunięcie podanej wyżej komendy. Ponadto taka zmiana wiązałaby się z serią pytań o rozwiązania zastosowane na serwerze od nowych graczy, co znacznie utrudniłoby Administracji na odpowiadanie na mniej skomplikowane pytania oraz zgłoszenia graczy o nieprzestrzeganiu regulaminu.
(12-04-2020, 17:19 PM)Redeq napisał(a): Mnie również zabolałoby usunięcie podanej wyżej komendy. Ponadto taka zmiana wiązałaby się z serią pytań o rozwiązania zastosowane na serwerze od nowych graczy, co znacznie utrudniłoby Administracji na odpowiadanie na mniej skomplikowane pytania oraz zgłoszenia graczy o nieprzestrzeganiu regulaminu. Nowi gracze nie pytaliby o nowy sposób działania wspomnianych rzeczy, bo to dla nich nie byłyby nowe rzeczy w tym rozumieniu - w końcu są nowymi graczami i nie mają starych przyzwyczajeń, a do graczy starszych już powoli docierają informacje o nadchodzących zmianach m.in. przez ten wątek. Żadna z komend nie przestanie działać, więc nawet jeśli ktoś z przyzwyczajenia wpisze komendę od aukcji na świecie bez aukcji to komenda zadziała - dostanie informację potrzebną do tego, aby mógł otworzyć aukcje. Nie ma możliwości żeby się w czymś pogubić. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |