Smoczy Rajd |
Propozycja
Survival Witam Mam dla was propozycję nowego rajdu/świata na /warp bossy Smoczy Rajd - Walka ze smokiem do 8 graczy Miałby to być oddzielny warp w postaci portalu do endu którego trzeba aktywować tak jak normalny portal, lecz z paroma utrudnieniami. Do aktywacji portalu potrzebujemy 9szt kluczy Endu. Crafting: 8szt Oczu Endermana (przedmiot ten wypadał by z bossa Endermana) 1szt Piekielnego oddechu (- 4x Odłamek platyny;- 32x Płomienny Proszek;- 16x Magmowy krem;- 8x Łza Ghasta;- 2x Malachit;- 3x Pajęczy jad) Po wytworzeniu wymaganej ilości kluczy otwiera się portal na 15 sekund aby każdy z członków wyprawy zdążył wejść. Po tym czasie portal się zamyka i aby otworzyć go znowu należy stworzyć nowe klucze. Po wejściu do endu w pierwszej kolejności gracze muszą pokonać cztery Withery (bossy z większą ilością HP) które uniemożliwiają walkę ze smokiem. Po pokonaniu Witherów należy podejść do ołtarza gdzie można zrespić smoka. Do wykonania tej czynności potrzebujemy 4szt Diamentu Endu. Crafting: Do wytworzenia 1 Diemantu Endu potrzebujemy: 7szt Piekielnego Kryształu (drop z bosów pigmanów) 1szt Kamień Filozoficzny (- 4x Odłamek platyny;- 1280x Bruk;- 64x Kamień;- 1x Wiadro lawy;- 1x Wiadro wody;- 1x Diament;- 1x Szmaragd;- 1x Oddech smoka) 1szt Piekielnej Gwiazdy (wypada 1szt z każdego zabitego Withera na tym świecie) Następnie walczymy ze smokiem w standardowy sposób z jednym wyjątkiem: Każdy gracz który zginie podczas walki zostanie wyrzucony z rajdu. Uważam, że pomysł przypadnie wam do gustu, ponieważ każdy chciałby podjąć walkę ze smokiem sam na sam albo z grupą swoich walecznych towarzyszy. Kolejnym atutem takiej wyprawy byłoby uczucie ukończenia gry, ale nie w trybie dla jednej osoby lecz na serwerze multiplayer. Chciałbym dowiedzieć się co Wy gracze o tym sądzicie oraz zdanie Administracji czy pomysł jest możliwy do realizacji.
Ty, dobry pomysł. Jak do 8 graczy jest to okej, np. jeden się zajmie czymś innym, drugi czymś innym itp. Jestem na tak.
- SuperOski na komputerze
Dzień zagłady jest blisko....
Bardzo fajny pomysł, wielu graczom brakuje możliwości zabicia smoka - a dla weteranów nowy boss do pokonania.
Pomysł bardzo ciekawy, może nie gram na bossach (co się zmieni) chciałbym to zobaczyć
Ludzie, przecież tu nikogo nie ma.
Jak najbardziej na tak, bardzo kreatywny pomysł. Myślę, że Rajd zdobyłby wielu fanów.
Tego typu aktywność stanowiłaby bardzo ciekawą odmianę i chciałbym zobaczyć jej realizację na serwerze. Tak jak zostało to zaproponowane, warto wykorzystać istniejące craftingi i dropy z bossów aby nadać im więcej niż jedno zastosowanie oraz uniknąć dodawania kolejnych itemów. Od siebie dorzuciłbym jeszcze, że można w prosty sposób utworzyć kilka poziomów trudności rajdu żeby był on grywalny dla szerszego grona graczy: korekta siły czy poziomu życia wrogów albo nałożenie na uczestników stałych efektów (pozytywnych lub negatywnych) oraz adekwatna do trudności nagroda za ukończenie, ponadto do rozpoczęcia wyższych poziomów może być wymagana większa ilość "kluczy" i ewentualnie ukończenie poprzedniego poziomu.
Mam jedno pytanie: świat rajdu to standardowy End czy osobna mapa która już jest/będzie/powinna zostać przygotowana?
(06-04-2020, 14:53 PM)TheZerter napisał(a): Tego typu aktywność stanowiłaby bardzo ciekawą odmianę i chciałbym zobaczyć jej realizację na serwerze. Tak jak zostało to zaproponowane, warto wykorzystać istniejące craftingi i dropy z bossów aby nadać im więcej niż jedno zastosowanie oraz uniknąć dodawania kolejnych itemów. Od siebie dorzuciłbym jeszcze, że można w prosty sposób utworzyć kilka poziomów trudności rajdu żeby był on grywalny dla szerszego grona graczy: korekta siły czy poziomu życia wrogów albo nałożenie na uczestników stałych efektów (pozytywnych lub negatywnych) oraz adekwatna do trudności nagroda za ukończenie, ponadto do rozpoczęcia wyższych poziomów może być wymagana większa ilość "kluczy" i ewentualnie ukończenie poprzedniego poziomu. Myślę że standardowa mapa by wystarczyła, ale wpadłem na pewien pomysł: Po zabiciu smoka rozszerzy się granica świata i w zależności od poziomu trudności masz 10/15/20 minut na przeszukanie endu w celu znalezienia miast oraz statków z nagrodami
(06-04-2020, 14:58 PM)_NewEden_ napisał(a):(06-04-2020, 14:53 PM)TheZerter napisał(a): Tego typu aktywność stanowiłaby bardzo ciekawą odmianę i chciałbym zobaczyć jej realizację na serwerze. Tak jak zostało to zaproponowane, warto wykorzystać istniejące craftingi i dropy z bossów aby nadać im więcej niż jedno zastosowanie oraz uniknąć dodawania kolejnych itemów. Od siebie dorzuciłbym jeszcze, że można w prosty sposób utworzyć kilka poziomów trudności rajdu żeby był on grywalny dla szerszego grona graczy: korekta siły czy poziomu życia wrogów albo nałożenie na uczestników stałych efektów (pozytywnych lub negatywnych) oraz adekwatna do trudności nagroda za ukończenie, ponadto do rozpoczęcia wyższych poziomów może być wymagana większa ilość "kluczy" i ewentualnie ukończenie poprzedniego poziomu. Może lepiej już bez tego czasowego rozszerzania się granicy świata. Znacznie wydłuży i skomplikuje to przygotowania (zaprogramowanie pluginu). Już sam drop z bossów i ewentualnie dodatkowy drop byłby dobrą nagrodą. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
5 gości |