Witaj, może chciałbyś się zarejestrować? Zarejestruj się  


[PROPOZYCJA] Pakiety SUper Kilof/Super Łopata do sklepu

#1

1. Typ wątku: [PROPOZYCJA]
2. Nazwa serwera: Sklep (na tryb survival)
3. Opis: Dodania do sklepu pakietu Super Kilof, i Super Łopata które opisane są poniżej.

Pakiet Super Kilof:

Kilofy będą diamentowe i będą ileś tam w sklepie kosztować, cene ustali MiroTcz oczywiście jeżeli przyjmie propozycje:

Pakiet Super Kilof będzie dawał 3 kilofy:

Diamentowy Kilof o nazwie SuperKilof i z opisem itemu Szczęśliwy (enchanty: Efficiency 10, Unbreaking 100 lub Durability czy jak to tam, Fortune 5)
Diamentowy Kilof o nazwie SuperKilof i z opisem itemu Jedbawny (enchanty: Efficiency 10, Unbreaking 100 lub Durability czy jak to tam, Silk Touch 1)
Diamentowy Kilof o nazwie SuperKilof i z opisem itemu Szybki (enchanty: Eddiciency 10, Unbreaking 100 lub Durability czy jak to tam)


Pakiet Super Łopata:

Łopaty będą diamentowe i będą ileś tam w sklepie kosztować, cene ustali MiroTcz oczywiście jeżeli przyjmie propozycje:

Pakiet Super Łopata będzie dawał 3 łopaty:

Diamentowa Łopata o nazwie SuperŁopata i z opisem itemu Szczęśliwa (enchanty: Efficiency 10, Unbreaking 100 lub Durability czy jak to tam, Fortune 5)
Diamentowa Łopata o nazwie SuperŁopatai z opisem itemu Jedbawna (enchanty: Efficiency 10, Unbreaking 100 lub Durability czy jak to tam, Silk Touch 1)
Diamentowa Łopata o nazwie SuperŁopata i z opisem itemu Szybka (enchanty: Eddiciency 10, Unbreaking 100 lub Durability czy jak to tam)


To samo można zrobić z diamentową siekierką



Za wszelkie błędy przepraszam, ale pisze jak zwykle na szybko, mam nadzieję że propozycja będzie przyjęta bo ja i napewno wiele innych osób jest na to chętna.
Ludzie, przecież tu nikogo nie ma.

#2

Jak dla mnie te enchanty są przesadzone. Jeżeli już by miały być takie pakiety to myślę że w 1 powinien być 1 kilof, max 2 żeby był w zapasie w razie jak się straci (albo dodać taką opcje że nie wylatuje z eq przy śmierci) i efektywność 6-7 wystarczyłaby w zupełności tak samo Unbreaking 3-4 bo 100 to kosmiczna wartość i jest to bez sensu. Propozycja sama w sobie fajna bo mimo że jest węgielny to jednak po przyzwyczajeniu się do kilofa 6/3 z poprzedniej edycji brakuje tego diamentu. Jestem za wprowadzeniem takiej opcji w sklepie ale nie z tak wysokimi enchantami jak podał Bartek.

#3

To może odrazu dodamy ochrona 100, ostrość 10, moc 10 i wszystkie inne przesadzone rzeczy?
Według mnie te itemki są BARDZO przesadzone...

Jak już, to mogłyby być tylko te kilofy diamentowe z wydajnością 6 przywrócone, ale jednak chyba po coś zostały usunięte...
Jestem na nie co do propozycji.

#4



[Obrazek: Sygnatura_FINAL.png]

#5

Moim zdaniem węgielny kilof w zupełności wystarcza. Łopata na wydajność IV również. Zasówa jak mały meserszmit. Na siekierkę nie trzeba craftingów bo jest automatyczne ścinanie drzew. Jestem za odrzuceniem propozycji.
[Obrazek: 400_24_07_20_7_27_34.gif]

#6

Uważam że takie itemki są zbędne. Większość argumentów już padła. Jestem na nie.

#7

Dzięki za oceny, i no przesadziłem jednak, węgielny kilof dobry tylko nie kopie bloków różnych, a dodatkowo jakąś fortuna większa przydałaby się.
Ludzie, przecież tu nikogo nie ma.

#8

Noo mi brakuje kilofa diax z wydajnością 6. Węgielny kilof może jest nieco szybszy ale trzeba go co chwile naprawiać i nie można nim wykopywać wielu rud.

Propozycja jest troche chaotycznie przedstawiona ,ale jeśli chodziło by o przywrócenie tego diamentowego kilofu to jestem na tak.

A ze szczęściem kiedyś chyba był jakiś kilof ze szczęściem 4 albo nawet 5 ale był z czegoś słabego chyba ze złota. Pamiętam coś takiego z pierwszej edycji. Hmm jakoś tak, nie pamiętam jednak na tyle by to stwierdzić na 100%. ... Płacz ze śmiechu
[Obrazek: ezgif.com-resize_2.gif]

#9

Jestem na nie, ponieważ serwer stałby się bardzo pay2win oraz enchanty są przesadzone. Na serwerze wystarcza łopata wyd. 5 oraz mozna zdobyć diamentowy kilof wyd. 6 poprzez osiągniecią.

#10

Ja myślę że można byłoby przewrócić kilof z wydajnością 6, ale jednak trzeba było coś naprawdę trudnego zrobić, osiągniecie to by się robiło bardzooo długo. Wykopanie 100k kamienia można w kilka dni wykopać (jak się komuś chce i ma wystarczające itemy to i myślę że kilka/kilkanaście godzin kopania). Osiągniecie mogło by mieć kilka rodzajów skopanych/zdobytych przedmiotów. Np. 1mln kamienia skopać, 20k złota (nie można by było kłaść i kopać rudy, trzeba było znaleźć nowę)
30k żelaza (to samo co z złotem)
10k diaxów (to samo co wyżej)
To są przykłady.

Drugim pomysłem jaki mi wpadł zrobić legendarne przedmioty które można by zdobywać w eventach/złotych pociągach/ w ufo (tym co się thinku bawi)
Np. W jednym z złotych pociągów można by zdobyć legendarny patyk (nazwę możecie sami wymyśleć)
Jak wiadomo na kilof trzeba dwa patyki, to na ten kilof też trzeba było dwa legendarne patyki. Teraz legendarne diaxy które by się zdobywało tak samo w eventach itd. Ale jak wiadomo trzeba 3 diaxy na kilof to na ten kilof 3 legendarne diaxy.


Można by te dwa pomysły połączyć i wtedy naprawdę cieżko by to zdobyć Duży Uśmiech

Jak zrozumiał ktoś co ja napisałem to szacun Płacz ze śmiechu

(30-08-2018, 16:01 PM)Squalik napisał(a): Jestem na nie, ponieważ serwer stałby się bardzo pay2win oraz enchanty są przesadzone. Na serwerze wystarcza łopata wyd. 5 oraz mozna zdobyć diamentowy kilof wyd. 6 poprzez osiągniecią.

Za wykopanie 100k kamienia już nie ma kilofa wydajność 6




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
7 gości