Witaj, może chciałbyś się zarejestrować? Zarejestruj się  


Crafting koxów

#1

1. Typ wątku: [PROPOZYCJA]
2. Nazwa serwera: Survival
3. Opis: W tej propozycji chciałbym poruszyć temat zaklętych złotych jabłek. Chodzi o to aby dodać jakiś sposób na skraftowanie go tak jak u kowala na warp bossy lub po prostu crafting. W tym momencie jest ich tak mało, że pełnią one role tylko w handlu. Dodatkowo będzie ich coraz mniej na świecie przez co będą jeszcze cenniejsze i mniej użyteczne,  bo raczej nikt nie weźmie sobie tak wartościowego przedmiotu na walkę czyli coś do czego ma służyć. Myślę, że crafting mógłby składać się po prostu z jakiejś dużej ilości złota przykładowo jeden kox z 10 bloków złota i jabłka.
Odpowiedz

#2

Może zamiast złote jabłko zmienić mu też jakoś nazwe i efekty polepszyć, mógłby być na przykład platynowy. Platynowe jabłko? Super pomysł, crafting z odłamków platyn, 10 refili, diamentów, bloków złota i czegoś jeszcze. JEstem jak najbardziej za.
Ludzie, przecież tu nikogo nie ma.
Odpowiedz

#3

ja bym zrobił crafting sztabki platyny 8 odłamków 1 diament dostajesz sztabkę i potem jabłko 4 sztabki + 4 bloki złota cyk do kowala na /warp kowal i masz platynowe jabłko chociaż teraz nie wiem czy ten crafting nie byłby za trudny


Odpowiedz

#4

Moim zdaniem zbędny pomysł, jak ci brakuje koxów możesz je zawsze dokupić w sklepie z jakimś pakietem (wojownik lub paladyn)
Odpowiedz

#5

Jak dla mnie taki crafting jest niepotrzebny, niektórzy chodziliby mając pół stacka koxów w ekwipunku co dałoby dużą przewagę i mogłoby zakłócić równowagę w pvp oraz takie pakiety jak pakiet paladyn i pakiet wojownik przestałyby się opłacać.
Odpowiedz

#6

Nie popieram pomysłu.

Kiedyś koxy działały tak, że jak się jakiegoś zje i nałoży absorbcję IV (te żółte serca), a ktoś nam ją zbije - wystarczyło zjeść refila i wszystkie serca od koxa powracały (tak długo jak trwała absorbcja IV). W ten sposób nawet jeden kox był OP i można go było "odnawiać" refilami przez określony czas. Obecne wersje MC (jeśli dobrze pamiętam to od 1.13+) dały sporego nerfa koxom, nie można już odnawiać ich absorbcji IV za pomocą refili, teraz to nawet jak się zje refila po koxie - nie otrzyma się również absorbcji I od refila (tych zaledwie 2 żółtych serc). Obecne wersje pozwalają odnowić koxa wyłącznie koxem. Wynika z tego, że jak ktoś zje koxa (mając tylko jednego) to tak jakby sobie znerfił zwykłe refile na czas trwania efektu absorbcji koxa, bo otrzymywałby jedynie regenerację od refów, bez dodatkowych serc. Picie wiadra z mlekiem w krytycznej sytuacji, żeby anulować zbitą już absorbcję od koxa i wrócić do możliwości jedzenia refili też brzmi średnio, na dodatek utraciłoby się inny przydatny efekt (odporność). Na początku myślałem, że ta zmiana w koxie to niezauważony błąd, ale prawdopodobnie było to zamierzoną zmianą, skoro po takim czasie nie uległo to zmianie (wielu graczy pytało o tę sprawę).

Możliwość tworzenia koxów została zablokowana, a następnie koxy same w sobie dostały nerfa (mimo, że dają te same efekty - nie można już "odnawiać" tego od dodatkowych serc), więc z jakiej racji mielibyśmy je przywrócić?





Można rozważyć stworzenie czegoś zastępczego dla refili (składałoby się z niektórych itemów z bossów), ale na pewno nie miałoby podjazdu do koxów i to tylko gdybanie, nie ma gwarancji na to, że zajdzie taka potrzeba.

Zmiany w PvP powinny być ograniczone do platyn, może i są to mocniejsze sety, ale zachowane zostały proporcje i mechanika gry.
[Obrazek: Sygnatura_FINAL.png]
1
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości