[Propozycja] Embargo - Wersja do druku +- MINEWORLD.PL - Serwery Minecraft (https://mineworld.pl/forum) +-- Dział: Centrum Informacyjne (https://mineworld.pl/forum/forumdisplay.php?fid=4) +--- Dział: Propozycje, pytania, problemy (https://mineworld.pl/forum/forumdisplay.php?fid=139) +---- Dział: Propozycje, pytania,problemy - archiwum (https://mineworld.pl/forum/forumdisplay.php?fid=241) +---- Wątek: [Propozycja] Embargo (/showthread.php?tid=2245) |
[Propozycja] Embargo - TheZerter - 29-01-2019 [PROPOZYCJA] SURVIVAL Podczas sesji egzaminacyjnej rodzi się wiele pomysłów na usprawnienie MineWorld'u, ale niewiele na naukę. Hej! Wśród zmian związanych z PvP oraz nadchodzącego przejścia na 1.13, w ubiegłym roku zostały zapowiedziane również usprawnienia w sekcji gospodarczej ("nowy plugin od aukcji [przyp.: MiroTcz]"). Korzystając z faktu, że zmian nadal nie ma chciałbym dorzucić swoją propozycję funkcjonalności związanej z handlem (chociaż w tym przypadku raczej z jego brakiem X D) na serwerze.
Dotychczas minecraftowe konflikty rozwiązujemy za pomocą miecza i łuku, okazjonalnie docinków na czacie Ta jednolitość martwi mnie z dwóch głównych przyczyn: po pierwsze jestem beznadziejny w PvP z jednej przyczyny: osoba, która wczoraj powiedziała, że jestem beznadziejny w PvP, dzisiaj może beztrosko sprzedać marcheweczki na moim straganie :'( Gorzej. Jutro ta osoba może również za zarobione u mnie pieniążki kupić ode mnie miecz, którym zetnie moją głowę! Przyczyn może być wiele - nie trzeba wciągać się w konflikty. Wystarczy chęć zdrowej rywalizacji gospodarczej aby nie mieć ochoty handlować z rynkowym konkurentem. Niestety w tej chwili nie mamy żadnego narzędzia, które pozwoli temu zapobiec a uważam, że takie byłoby dość użyteczne. Sama proponowana forma jest raczej oczywista: komenda (najchętniej /embargo <nick>) po wpisaniu której ciągnie za sobą skutki odczuwalne tak samo dla obu stron: całkowicie blokuje się handel między nami a danym graczem: żaden z graczy nie będzie miał możliwości kupna/sprzedaży w sklepach tabliczkowych drugiego ani dokonania transakcji na /ak między tymi osobami. Blokada może zostać zdjęta w dowolnym momencie przez gracza, który ją uaktywnił.
Czekam na opinie! Może nie chcecie widzieć tej propozycji w obawie, że ktoś nałoży na Was embargo?
RE: [Propozycja] Embargo - Grzesiule - 29-01-2019 Walczenie nie tylko mieczem jestem za RE: [Propozycja] Embargo - Rodriqez - 29-01-2019 Zaproponowana innowacja bardzo mi przypadła do gustu. Moim skromnym zdaniem powinna zostać zaimplementowana zważywszy na fakt że sam nie jestem wielce wybitnym w PVP. Natomiast opcja ukarania kogoś w formie embarga stała by się miłą alternatywą od łuku i miecza. Mam tylko nadzieje że w momencie wdrożenia nie zostanie nałożone na mnie embargo przez TheZerter-a za zapychanie jego skupu marchewkami RE: [Propozycja] Embargo - Naten_13 - 30-01-2019 Dosyć ciekawe. Osobiście propozycja przypadła mi do gustu. Wszystko ująłeś, więc niczego nie dodam Jestem za! RE: [Propozycja] Embargo - Quanarin - 30-01-2019 Jestem za RE: [Propozycja] Embargo - Najcik - 30-01-2019 Jak najbardziej za! RE: [Propozycja] Embargo - 3Majster - 31-01-2019 Może to pomoże że spamerami sprzedającymi na siłę po kilkanaście tysięcy dźwigni i redstonowych podchodni w sklepie pod nieobecność jego właściciela. Jestem za RE: [Propozycja] Embargo - Klopiqq - 31-01-2019 Jestem za RE: [Propozycja] Embargo - Zinrrey - 01-02-2019 Jestem za Choć konieczna byłaby też komenda /embargoinfo która zbierałaby informacje o osobach którym nałożyliśmy embargo jak i o tych którzy nam to zrobili :C RE: [Propozycja] Embargo - Damonte - 02-02-2019 Jestem jak najbardziej za. Można by też pójść jeszcze dalej i przykładowo jeżeli jest to wykonalne to przy rywalizacji miedzy gildiami handel pomiędzy ich graczami mógłby być automatycznie blokowany. |