08-08-2017, 14:32 PM
1. Boss Creeper
- Minimalny poziom: 1
- Maksymalny poziom: 15 (Król)
"Król Creeper"
>> Cechy podstawowe
HP: 500
Obrażenia (bez miecza): patrz niżej
Szybkość poruszania się: 0.40
>> Zdolności
* Wybuch - Boss posiada 100% szans w odstępie czasowym 20 sekund na wywołanie eksplozji na aktualnym celu. Cel otrzymuje 5 obrażeń (2,5 serca) ignorujących pancerz.
* Mega Eksplozja - Boss posiada 25% szans w odstępie czasowym 15 sekund na wywołanie eksplozji na wszystkich graczach w pobliżu. Cele otrzymują po 6 obrażeń (3 serca) ignorujących pancerz.
* Uzdrowienie - Boss posiada 50% szans w odstępie czasowym 30 sekund na zregenerowanie 50% maksymalnego HP.
* Zagłada - Boss posiada 5% szans w odstępie czasowym 20 sekund na eksplozję i zabicie wszystkich graczy w najbliższym otoczeniu bossa. Wykonanie tej zdolności oznacza również śmierć bossa.
>> Uzbrojenie
Brak.
- Minimalny poziom: 1
- Maksymalny poziom: 15 (Król)
"Król Creeper"
>> Cechy podstawowe
HP: 500
Obrażenia (bez miecza): patrz niżej
Szybkość poruszania się: 0.40
>> Zdolności
* Wybuch - Boss posiada 100% szans w odstępie czasowym 20 sekund na wywołanie eksplozji na aktualnym celu. Cel otrzymuje 5 obrażeń (2,5 serca) ignorujących pancerz.
* Mega Eksplozja - Boss posiada 25% szans w odstępie czasowym 15 sekund na wywołanie eksplozji na wszystkich graczach w pobliżu. Cele otrzymują po 6 obrażeń (3 serca) ignorujących pancerz.
* Uzdrowienie - Boss posiada 50% szans w odstępie czasowym 30 sekund na zregenerowanie 50% maksymalnego HP.
* Zagłada - Boss posiada 5% szans w odstępie czasowym 20 sekund na eksplozję i zabicie wszystkich graczy w najbliższym otoczeniu bossa. Wykonanie tej zdolności oznacza również śmierć bossa.
>> Uzbrojenie
Brak.