MINEWORLD.PL - Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Podanie] Redeq
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Nick w grze: Redeq

Wiek: 12 lat (we wrześniu kończę 13 lat)

Staż na serwerze: Gram od końca pierwszej edycji serwera

Czas, który dziennie możesz poświęcić serwerowi: W dni wolne; Od 0 do 7 godzin, w dni szkolne od 0 do 3 godzin.

Czy jesteś w stanie poświęcać czas serwerowi w piątkowe wieczory: Przeważnie mam taką możliwość, jednak nie chodzę na eventy - obiecuję to zmienić.

Otrzymane kary na serwerze: Brak kar (na liście kar można znaleźć wyciszenie, lecz jest ono tylko pomyłką jednego z członków Administracji).

Długość gry w Minecraft: Gram od 2015 roku.

Czy pełniłeś jakąś funkcję na innym serwerze: Pełniłem funkcję właściciela serwera, jednak była to tylko zabawa, nie brana na poważnie. 

Czy posiadasz konto w serwisie Discord: Tak

Obecni Administratorzy (wymień):
-MiroTcz
-N_Thinker
-Animekowa
-Ladykotka

Obecni SuperModeratorzy (wymień): 
-Naten_13
-Damonte

Obecni Moderatorzy (wymień): Brak.

Obowiązki administracji:
-Dostępność dla użytkowników.
-Pomoc graczom w rozwiązywaniu podstawowych problemów technicznych, np. pluginy na serwerze czy crafting.

Czy znasz jakieś błędy/bugi serwera (jeśli tak to wymień): Nie znam.

Gdzie znajduje się regulamin: 
-W serwisie Discord na kanale #regulamin
-Pod linkiem regulamin.mineworld.pl
-Jego uproszczona wersja oraz link, pod komendą /regulamin

Dlaczego właśnie Ty: Często gram na serwerze, mam dużo czasu, który mogę poświęcić serwerowi, zgłaszam problemy na chacie do administracji. 
Jestem miły i pomocny. Chciałbym wspomóc serwer w kolejnego, aktywnego członka administracji. Pomimo moich wad - lenistwo i częsta zmiana zdania mam 
nadzieje, że taki ktoś jak ja znajdzie sobie miejsce w Administracji.

Opisz siebie (minimum 6 zdań):