29-01-2019, 18:35 PM
[PROPOZYCJA]
SURVIVAL
Podczas sesji egzaminacyjnej rodzi się wiele pomysłów na usprawnienie MineWorld'u, ale niewiele na naukę.
SURVIVAL
Podczas sesji egzaminacyjnej rodzi się wiele pomysłów na usprawnienie MineWorld'u, ale niewiele na naukę.
Hej! Wśród zmian związanych z PvP oraz nadchodzącego przejścia na 1.13, w ubiegłym roku zostały zapowiedziane również usprawnienia w sekcji gospodarczej ("nowy plugin od aukcji [przyp.: MiroTcz]"). Korzystając z faktu, że zmian nadal nie ma chciałbym dorzucić swoją propozycję funkcjonalności związanej z handlem (chociaż w tym przypadku raczej z jego brakiem X D) na serwerze.
Dotychczas minecraftowe konflikty rozwiązujemy za pomocą miecza i łuku, okazjonalnie docinków na czacie Ta jednolitość martwi mnie z dwóch głównych przyczyn: po pierwsze jestem beznadziejny w PvP z jednej przyczyny: osoba, która wczoraj powiedziała, że jestem beznadziejny w PvP, dzisiaj może beztrosko sprzedać marcheweczki na moim straganie :'( Gorzej. Jutro ta osoba może również za zarobione u mnie pieniążki kupić ode mnie miecz, którym zetnie moją głowę! Przyczyn może być wiele - nie trzeba wciągać się w konflikty. Wystarczy chęć zdrowej rywalizacji gospodarczej aby nie mieć ochoty handlować z rynkowym konkurentem. Niestety w tej chwili nie mamy żadnego narzędzia, które pozwoli temu zapobiec a uważam, że takie byłoby dość użyteczne. Sama proponowana forma jest raczej oczywista: komenda (najchętniej /embargo <nick>) po wpisaniu której ciągnie za sobą skutki odczuwalne tak samo dla obu stron: całkowicie blokuje się handel między nami a danym graczem: żaden z graczy nie będzie miał możliwości kupna/sprzedaży w sklepach tabliczkowych drugiego ani dokonania transakcji na /ak między tymi osobami. Blokada może zostać zdjęta w dowolnym momencie przez gracza, który ją uaktywnił.
Czekam na opinie! Może nie chcecie widzieć tej propozycji w obawie, że ktoś nałoży na Was embargo?